Historia firmy

Na rynku usług IT jesteśmy obecni od 1992 roku. Zaczynaliśmy od tego, na czym znamy się najlepiej – od szkoleń z programów CAD. Szybko zdobyliśmy zaufanie klientów, a jakość naszych usług została doceniona przez największego producenta oprogramowania wspomagającego projektowanie – firma Autodesk powierzyła nam prowadzenie Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk. Do dziś w ramach ATC oferujemy najwyższej jakości specjalistyczne szkolenia z obsługi aplikacji CAD.

1992 - 1999

W 1994 roku umocniliśmy naszą współpracę z firmą Autodesk, podpisując kontrakt na lokalizację oprogramowania. Naszym pierwszym produktem była polska wersja językowa programu AutoCAD R12. Dziś możemy pochwalić się o wiele bogatszym doświadczeniem z zakresu lokalizacji i tłumaczenia. Jesteśmy autorami polskich wersji językowych tak znanych narzędzi i programów jak AutoCAD, Autodesk Inventor, Revit Building, Revit Structure, AutoCAD Map 3D, WiseImage, Architectural Desktop.

W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaczęliśmy także rozwijać dział rozwoju aplikacji. Od 1997 roku świadczymy usługi z zakresu tworzenia specjalistycznych narzędzi związanych z szeroko rozumianym CAD, GIS, budowania bibliotek elementów oraz integracji systemów CAD i MRP/ERP.

Dwa lata później uruchomiliśmy centrum konwersji danych. Tworzymy i kalibrujemy mapy cyfrowe, skanujemy podkłady geodezyjne, instalujemy i konfigurujemy systemy CAD/GIS oraz oferujemy szeroko rozumiane konsultacje w zakresie powyższych rozwiązań.


2000 - 2009

Ten okres w działalności naszej firmy to czas niezwykle dynamicznego rozwoju. W roku 2000 podpisaliśmy kolejny kontrakt na usługi lokalizacyjne - tym razem z firmą IBM. Oprócz tłumaczeń, nasi specjaliści podjęli się także testowania produktów. W ten sposób współtworzyliśmy polskie wersje językowe systemów operacyjnych OS/400 V5R1, V5R2, V5R4, Centrum informacyjnego dla systemów V5R2, V5R3 i V5R4 oraz dla sprzętu firmy IBM; lokalizowaliśmy także stronę WWW produktu Tivoli Access Manager.

W 2001 roku nasi programiści ukończyli pracę nad systemem zarządzania i archiwizacji dokumentów ArchiDeMeS. Oparty o rozwiązania serwera Microsoft SQL Server 7.0/2000 szybko stał się wiodącym produktem naszej firmy. System ArchiDeMeS ma szerokie zastosowanie w urzędach administracji publicznej, firmach prywatnych, dużych i małych przedsiębiorstwach oraz wszędzie tam, gdzie potrzebne jest szybkie i sprawne zarządzanie dokumentami w postaci elektronicznej. 

Rok później rozszerzyliśmy ofertę usługową, powołując dział zajmujący się wykonywaniem multimedialnych prezentacji, katalogów oraz wizytówek firm. Rozszerzyliśmy także zakres tworzenia specjalistycznych aplikacji i produktów związanych z zarządzaniem zasobami i infrastrukturą przedsiebiorstw. Z kolei do obecnej już oferty skanowania-plotowania dodaliśmy możliwość skorzystania z usług projektowania i wycinania trójwymiarowego.

W 2005 roku uruchomiliśmy internetowe Centrum Dokumentacji Inżynierskiej, w którym oferujemy m.in. przetwarzanie dokumentacji kartograficznej, tworzenie obiektów CAD, wizualizowanie projektów, udostępnianie istniejącego archiwum klienta w postaci elektronicznej itp.

Przy tak intensywnym rozwoju poszczególnych działów naszego przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy starania o zmianę lokalizacji firmy na bardziej nowoczesną i funkcjonalną. Od 2007 roku firma CADExpert może się pochwalić nową siedzibą o zwiększonym standardzie biurowym i o większej powierzchni lokalowej. Duży parking, nowocześnie wyposażone i przestronniejsze sale szkoleniowe, dogodny dojazd - to nasza nowa wizytówka.

 

A w przyszłości...

W naszej firmie stawiamy na rozwój. Stale inwestujemy w nowe rozwiązania, podpisujemy kolejne umowy biznesowe, rozszerzamy naszą bazę partnerów, zatrudniamy najlepszych specjalistów w swojej branży i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów. Intensyfikujemy nasze starania, aby spełniać oczekiwania naszych zleceniodawców, a także aby okazać się najlepszymi partnerami biznesowymi na rynku.